onsdag 10 augusti 2016

Då var det dags!




Japp nu är dagen här då det är dags att börja skola in Olle på förskolan tänk att det går så fort, inte klokt! Men jag och barnen har i alla fall en vecka kvar hemma, sen är det dags för alla att återgå till skola och för Olle förskolan. Det ska bli spännande att se hur Olle tycker det är det där med att vistas på förskolan jag tror han kommer klara det galant, men man vet ju inte.


Så roligt att sååå många har hittat hit till min lilla blogg!
Men jag misstänker att det inte är för att bloggen har blivit mäkta populär, utan för att jag är en del i djungeltrumman just nu misstänker jag;) Synd att Visheten hann hamna på hemnet det var inte med meningen och förhoppningsvis är det borttaget därifrån snart.
 Så varför hamnade Visheten där? misstänker att det är det folk vill veta. Jo vi hamnade i en ekonomisk tuff sits för lång tid sen. Vi har kämpat på och haft tro på att reda ut vår sits, vilket kommer att ske. Men innan vi hann ordna upp allt, semestertider drar ut på tiden, så blev det som det blev. När man hamnar i en ekonomisk kris tär det nåt förjävlig på en och orken att vara drivande blir mindre.
Villa Visheten kommer inte säljas. Efterkloka kommer vi absolut vara.
Men jag hoppas att ni som har hittat hit nu stannar kvar och känner er hjärtligt välkomna!

Vill man så får man ju gärna lämna en liten kommentar, men det är ju så klart ingen tvång:)
Hen en härlig onsdag!
Kramar från mig!






3 kommentarer:

  1. Varmaste kramar och all kärlek till er vännen!
    Hoppas allt blir bra
    följer dig så gärna!!!

    SvaraRadera
  2. Tack finaste!! Allt är löst och det är en sådan total lättnad. Stora Kramar till dig vitadrömmarobusigabarn Tina!!

    SvaraRadera