torsdag 12 maj 2016

Mellan hägg och syren

Det är nog som allra vackrast just nu! Jag njuter av våra körsbärsträd och vår gigantiska hägg. Tänk jag önskade mig en hägg för vi hade ett litet syrenträd på tomten när vi flyttade hit. Tänkte inte alls på att det stora trädet bredvid vårat mindre körsbärsträd var en hägg, förens jag kände den ljuvliga doften för några vårar sen. Älskar alla våra årstider men denna vår är så efterlängtad.

 hägg i bakgrunden och körsbärsblom i förgrunden


 åh älskade kirskål där i bakgrunden;)


 i år är körsbärsträden helt översållade av blommor



Veckorna rullar på i en otäck fart och det är nu inte många veckor kvar tills det är dags för sommarlov.
Njut och njut lov mig det för denna tid är snart över!
Imorgon kör vi mello på min ena skola och sen på eftermiddagen/ kvällen blir det häng med mina qvins och vi kommer ta en tur till granstaden för lite mat och dryck.

Kramar från mig


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar