fredag 11 oktober 2019

m o r g o n s t u n d

Jag försöker verkligen älska mornar, verkligen. Jag vill ha rutin på mina mornar att jag hoppar upp ur sängen, eller smyger upp så ingen vaknar. Ger mig ut på en morgonjogg och sen hem för att tända lite ljus och att jag även hinner med en morgon yoga. Under den ljusa tiden på året är detta scenarium inte helt omöjligt, men jag går upp alldeles försent så det blir antingen jogg eller yoga. Men nu när det är mörkt på morgonen då kommer snos djävulen i mig och det snosars som om det inte finns en tid att passa. Men nu har jag i alla fall tagit mig upp på morgonen under hela denna vecka och tänt ljus, gjort en kopp te och tagit mig en stund på mattan. Så hejja mig och jag hoppas detta håller i sig.

vattenkokaren är på, nu startar vi!

Ha en fantastisk fredag!

Kramar 
Lina  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar