torsdag 23 december 2010

Nu är det julefrid i vårt hus!

Det blev så rackarns bra med soffan och allt annat. Dock så är det saker kvar det största är golvet som ska slipas och målas, men det får bli när det är varmare ute.. Men nu är det redo för jul!!
Har typ inte gjort något annat än att fixat och donat här hemma denna veckan och jädrans vad fort dagarna rusade förbi! Tänk imorgon är det julafton! Så nu är det dags för julatvagningen och då får man vist ha med sig ett glas rött..
Så till er alla en riktigt lugn och mysig jul önskar jag er!!

bordet fyndades för över ett årsedan blev fint med vit färg..
kuddarna fick "nytt" överdrag ett gammalt tyg som mormor hade kvar
 finns en kläning i samma tyg som jag hade när jag var liten , jag har även sytt hjärtan i det tyget..
Måste väl tillägga att mormor sydde dom åt mig..

 gröna fläcken är en lite lagning av mig,
letar efter rosa tyg som blommorna så blir den nog inte så synlig, lagningen..

 krans som både är köpt och omstylad av mig,
fattas bara hjärtan som skull hänga ner.
men jag kan inte hitta spettsbanden som ska vara till..

 vitt bord vita stolar..


Kramar från mig..

5 kommentarer:

  1. Meeen guuuuud så fint ni fått det!!!!! Va ni har slitit & kämpat! Vi önskar Er en fridefull jul nu.
    Många kramar från oss i Målen. <3

    SvaraRadera
  2. Åh, va fint det är! Jättemysigt!
    Nu får ni njuta i jul av ert nya rum! Kram och god jul!!!!!

    SvaraRadera
  3. Superfint! God Jul!

    SvaraRadera
  4. Kuin vitamin25/12/10 08:39

    Så fint ni har fått det!
    Värt allt slit!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Japp det var värt allt slit, det blev ju bra tillslut!!

    SvaraRadera