måndag 17 oktober 2011

Vill börja piffa!

Ja det vill jag men dit är det långt ännu... Har iallafall börjat samla på mig små inredningsdetaljer till barnens rum. Jack ska få tre olika bilar vid sin hörna, föreställande äldre varianter av polisbil, brandbil och ambulans.

lite vinn & sne... men tillsammans gör de sig nog...

Sen letar jag efter det perfekta skåpet som har några hyllor med perfekt djup och varken för långt eller brett för att ha som leksaksskåp. Önska mig lycka till på den punkten! Alva har de flesta möblerna klart för hennes rum, det får ju inte plats så mycket i det rummet.
Har fått tokont i halsen så nu tänker jag glo på några avsnitt av Saltön. Har missat denna serie totalt. Någon som följt den?!

Kramar från mig.


1 kommentar:

  1. Den känslan har jag oxå börjat få, äntligen. Nu har skrivbord och matbord försvunnit så nu vill jag pynta o fixa en massa...Synd bara att man inte har en massa pengar att pynta för =)

    SvaraRadera