torsdag 31 maj 2012

En fotovägg vill väl alla ha?!

Det vill jag ha iallafall! En liten en har vi nu på väggen i trappan. har samlat på mig en massa gamla ramar och nu så fick den komma upp. En del ramar saknar foton men det kommer tids nog.

 ett stökigt vardagsrum nedanför:)


 just nu är det bara bilder på mormor som liten, mormor & morfars bröllopsfoto &
 en bild på mamma och hennes bröder som små.


 ramen med blompappret är väldigt gammal och
har förmodligen för längesen tappat sitt glas.


Mellanrummet mellan blomramen och ramen som hänger under med någon bild på en kungakröning ska fyllas med en liten ram. Men den har jag inte hittat än, kanske blir sommarens loppisfynd.

I morgon är det fredag, så underbart!
Kram från mig.


1 kommentar:

  1. Har också funderat på en gammaldags fotovägg, ska börja samla på mig lite gamla ramar först :)

    SvaraRadera