söndag 10 juni 2012

Ostkaka på en söndag

Har aldrig gillat ostkaka med jordgubssylt och grädde förens nu. Kul när man även vid vuxen ålder kan lära sig gilla nya saker!



keramik "handmade by me"

Killarna och jag dukade upp, den minsta tjejen sover och den största är iväg och ÄR med kompis. Poängtera ÄR och inte LEKER, hon är nio fyller tio i vinter vart tog tiden vägen?
Igår var det student i staden jag fick lite ångers, dels över att jag mins min egna som igår även att det är fjorton år sedan. Att Alva bara har nio år kvar till sin och hennes födelse den var ju typ igår!

Ja livet rullar på i en faslig fart när man har kul!
Så glöm inte bort och njuta lite av allt som kanske inte ens är njutningsfullt som tex måla lister som aldrig blev av eller putsa några fönster som jag ska återgå till nu!

Kramar från mig. 

2 kommentarer:

  1. Linda Sjölin10/6/12 17:53

    Mysigt!
    Mmm...tiden rullar på - konstigt att det inte finns en pausknapp.
    Jag önskar jag kunde lära mig äta sill, iallfall på Midsommarafton. Det ser så jäkla gott ut :-)

    SvaraRadera
  2. Din mamma tyckte inte heller om ostkaka när hon var ung. Idag är det ok!

    SvaraRadera