fredag 7 september 2012

Kära håriga pojkar!

Smaskig rubrik kanske? eller inte, beror på vad man föredrar:-D
Men de här två är mina (våra, fast mina först) små håriga pojkar!

 Pettersson och Findus har en plats under TV:n i vår filt korg, där sover de oftast om dagarna.
Får dom välja så sover dom om kvällen hos Alva och Nick. Vi stänger dörren om oss, jag vill inte ha en lekfull kisse som sätter klorna i min fötterna mitt i natten;)


Förr när jag/ vi hade katt så minns jag hur irriterad man var på den öppna kattlådan och all kattsand som var överallt på hela golvet och då inte bara inne på toaletten.




Så därför fick det bli en kattlåda med tak, framdelen öppnar man bara när man ska tömma lådan.
Sen kostar vi på oss, eller katterna ett riktigt bra kattsand som luktar LAVENDEL, jamen tänk katterna skiter i lavendeldoft!
Ljuvligt!
Vi glada och katterna skiter nog egentligen i vilket som..
Härligt med fredag!
Kramar från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar