torsdag 29 november 2012

Märkligt!

Fick vist inte ladda upp fler bilder så det tog ett tag för mig att gå in i Picasalbumet. För det brukar  ibland blir det extra bilder sparade och sen är det ju en del bilder som man inte har med längre, tex bilder som varit längst med kanten.
Så här kommer en liten kavalkad av bilder från min och Jennies försäljning. Jennie lämnade över sina saker till mig då hon var tvungen och jobba, och som hon sa "kunde jag lägga mitt bröllop i händerna på dig så är detta som en fis i rymden". Så sant så sant, jag tog hjälp av en hjäpande hand av Malin som även bidrog med varmt kaffe!

 
 
Nä där gick det inte och ladda upp fler bilder..Lita gggrrr men, men jag får väl köpa mer utrymme nu då..
Jag återkommer!
Kram från mig
 
 
 
 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar