tisdag 5 mars 2013

Det är vår!

Ja jäkla mig i det, men jag känner våren i mig! Det är nu den kommer och förmodligen ett litet snöigt bakslag men det struntar jag i! För nu spritter det i kroppen och man vill bara vara ute så fort solen skiner och man blir faktiskt på ett mycket bättre humör när våren kommer.
 
 ett väldigt kärt vårtecken..
 

 pelargoner som florerar både här och på andras bloggar

 
Håll i er, igår gjorde jag något som inte alls var likt mig. Jag tog och drejade i brun/svart lera och oj så härlig lera det var att arbeta med, kändes och såg ut som man drejade choklad;)
Självklart återkommer jag med bild.
 
Ha nu en super härlig tisdagskväll!
Själv ska jag hänga med ett par fina flickor och dricka kaffe.
 
Kramar från mig


3 kommentarer:

  1. Jaaa, vi struntar i blaskiga bakslag! Vi skakar av oss det för snart är det banne mig vår på riktigt! Kul att dreja i chokladlera och dricka kaffe med fina flickor...

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera
  2. Visst längtar vi till våren nu och hos dig känns det verkligen med gröna kvistar och Pelargoner:) Ha det gott kram Maria

    SvaraRadera
  3. Mer pelargoner åt folket. Min man avskyr dem. Nu när jag kämpar med att övervintra hoppas jag inte han har mage att klaga på lukten ;)

    Kram

    SvaraRadera