lördag 25 maj 2013

Hallå hallå!!

Ja, jo här är jag!! har inte slutat blogga, har inte glömt och blogga har bara ingen tid att sitta ner, skriva och ladda upp bilder, sen är det nog lite brist på inspiration också och en massa tankar kring jobb, plugg, renovering. Men här är jag! tar mig en liten stund till att synas lite;)
Förra veckan for vi till grannstaden jag och Tompa nyttjade vår julklapp hotellövernattning med middag ute. Det är en guldjulklapp för fyrbarnsföräldrar. Hittade en underklänning som jag är i behov av till min klänning som jag ska ha på midsommar, då det vankas bröllop. Den var lite sönder i sömmen så trots nersatt pris prutade jag ytterligare, jag lär mig (Malin).
Helgen dessförinnan så gjorde jag ett riktigt fynd, nästa så att jag skäms men ibland så bara kommer sakerna till en som jag nämnt förut. Jag var "Pilabo loppis" och hittade dessa små söta dörrarna för håll i er... 25 kr.. Ja jag vet ett fynd! Har tänkt och tänk på vad jag kan få tag på en bra vikvägg till Veras lilla tillhåll i hallen och alltså, tadda! här är den blivande "vikväggen" ska bara köpa fina slitna beslag också.








Ja nu ska jag återgå till målning, men denna gången målar jag färgen Barbie på Alvas byrå. Hon vill ha mer pastell på sitt rum och det säger inte jag nej till!

Trevlig lördag!
Kramar från mig!

1 kommentar: