fredag 27 april 2018

F Ö D E L S E D A G

Japp i dag är det min födelsedag och det har vi firat sen jag kom hem från jobbet. Tompa var redan hemma och förberedde tårtan och plankan allt noga utvalt av mig, man får ju välja mat på sin födelsedag ju;)
Har blivit grattad av både familj, släkt och vänner idag och igår, vi kollar...


lite god Prosecco har ju födelsedagar till men denna får vänta till nästa helg, då är det dags för galej igen för mig.




Så mycket blommor har jag fått, dessa rosor var från pojkarna. Vasen är ett kärt loppisfynd för mig för några år sedan.


 Lite fix till mamman och en handkräm som behövs till mina "keramikhänder"






 Alltså hur fina små vaser från systerbarnen med familj.


Vi avslutade födelsedagsfirandet med blåbär och banan tårta. Min barndomstårta som typ bara jag älskar.


Kramar
Lina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar