onsdag 13 mars 2019

Pellisar

Ja alltså jag har typ ingen tid kvar typ nästan;) Det är heltidsjobb halvtid med plugg och sen familj typ, så är det just nu. Hinner med lite keramik däremellan och att planera stor fest för mig. I april då är det min födelsedag och det ska firas älskar att fylla år!
I alla fall har ju glömt visa dessa små halvdana pellisar, nu ser det annorlunda ut. De flesta av pellisarna har klarat sig och har nu små gröna blad. Den stora på piedestalen har jag klippt ner den hade gått av men ändå fortsatt håll sig vid liv. Men nu finns det både pellisar att ha här hemma men att också ut med ut till stugan.

 japp jag tog fram pellisarna när det var snö ute orkade inte vänta. 


Jo så ni får ha lite tålamod med mig jag tassar in när jag har tid över helt enkelt. 

Ha nu en toppen morgon dag själv ska jag in till högskolan som alla torsdagar efter jobb ända in till kvällen som alla torsdagar. Men jag gillar det och jag har redan nya planer på uppgifter till mina nior nästa termin. 

Kramar Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar