måndag 28 december 2020

VÅR JULAFTON

Som för alla så firade vi julafton bara vi i familjen, inte för att vi brukar vara speciellt många på julafton. Det blev en lugn och fin julafton med mycket mat och några klappar till en och var.  

Två Janson en med anjovis och en utan, att inte glömma hoppa över vörtbrödet ingen som äter det ju:)

en enkel dukning som oftast vid vår juldukning. Tulpaner som jag fick av en kollega som jag jobbar närmst fick jag i blombud dagen innan julafton. Ett tack för att jag har spridit humor och glädje denna höst. Så fint att någon tänker så kring mig, försöker hålla humöret uppe även att det har svikit mig emellanåt och man blir en riktig bittertant.  


Inget skulle fattas på efterrättsbordet, det innefattade både chokladmousse med hallon, ostkaka, mandelmusslor och choklad.

Vår julledighet är här och vi tar det otroligt lugnt så välbehövligt efter denna termin. Jag tänker låta dagarna bara få vara och ta ledigheten som den kommer. 

Kramar!  













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar