söndag 25 oktober 2009

Vintertid!

Så skönt med en timme extra känns som att dagen har gått lite långsamare. Fick fara in till Jönköping en snabbis i dag igen. Som tur vad tog jag inga barn eller sambo med mig, för vad folk där var! Var tvungen att köpa en sophink och komposthink att ha under diskbänken så det blir ordning och reda. Köpte även knoppar till köksskåpen de fattades nämligen, vi hade bara fått handtag till lådorna. Det börjar bli tipptop i köket ska bara slipa och måla vår fina lilla kökssoffa. Har letat efter en sådan väldigt länge och äntligen fann jag en på blocket. Det kommer bli perfa..Bilder kommer men inte förens det är klart!
Imorgon är det höstlov så skönt, kommer jobba men det gör inget för loven är ändå så mysiga ingen stress. Imorgon ska jag dreja med de barn som vill annars får man tumma lera också.
Önskar en fortsatt mysig höstkväll!! Kramar från mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar