onsdag 27 april 2011

Idag är det ingen vanlig dag

..för det är min födelsedag..
Och här har det "moffats" fika hela dagen lång..
Det började med besök av fina gravida Malin. Hon hade med sig snickerskaka, tidningar och en massa god choklad att få frossa i till helgen..

 Vi hade sol på oss..dock lite kyligt i luften..

Sen kom resten av familjen hem och då bidde det kaffe, macka och en liten kaka till det..




Till helgen firar vi vidare lite av min födelsedag och att vi har varit gifta i ett år.. Med att ta in på hotell (julklapp från mamma med sambo).. Himlans trevligt kommer det att bli..
Nu avslutas denna kväll med en liten bit av min favorit nämligen Tompas cheesecake..



Ha en trevlig kväll..
Kramar från mig..

2 kommentarer:

  1. Du ser ut att haft en härlig födelsedag! :-)

    SvaraRadera
  2. Trevligt att jag fick snika till mig lite fika trots att jag inte var till någon hjälp.. så tack fina Lina för en av de godaste tårtorna jag ätit i mitt liv!! Kramkram

    SvaraRadera