söndag 19 juni 2011

Jaha då var det över för denna gången

..om det nu blir någon mer föräldraledighet för mig vill säga..
Imorgon kör jag igång igen med jobb och det är lite blandat.. Det känns kul att få jobba och träffa jobbarkompisar och barn igen.. Samtidigt jobbigt att det faktiskt mycket väl kan ha varit min sista föräldraledighet.. Men så är det var sak har ju sin tid. Så nu blickar jag framåt och lämnar över "företaget familj" till fadern i hushållet..
 Verabus har börjat "gå runt" saker
 när hon håller i sig..


 Märks att hon vill kunna mer nu, hon är inne i "gnällperioden".. Men vi tycker att hon gått och mycket väl kan vänta med att gå.. 
Söndagsfika..
 Pojkarnabus..
"Munkar med hål i" som Jack sjunger om just nu..
Ha en trevlig fortsatt söndag, själv kör jag med lite vanlig söndagsångest och en kopp te på det just nu.

Kramar från mig..

1 kommentar:

  1. Hej! Hoppas det går bra att jobba och att lilla Vera nöjer sig me pappa hemma.
    Ja, tänk vad det går fort...
    Underbara bilder på era söta barn! Ser så mysigt ut med så många barn runt bordet. visade Johan, och det tyckte han oxå! ;-)
    Ska ni inte ha fler barn?! ;-)

    SvaraRadera