söndag 24 juli 2011

Bröllop i Skåne

Jag och Tompa stack sådär lite lagom i smyg iväg till Skåne, Löderup närmare bestämt.. För att fota och serva våra vänner och hennes systers familj med deras hemliga dubbelbröllop..
Och vilket bröllop det det blev, så stämningsfullt och vackert att det kändes i hela "hjärtegropen".
Vi tackar och bugar för att vi fick äran att fota och fixa middagen..
Så jag har fått tillåtelse att visa små glimtar av deras stora dag..



















Barnen och jag dukade upp för bröllopsfesten inomhus och med enkla små medel fick vi till det riktigt fint.. På kvällen fortsatte festen utomhus tillsammans med en massa ljus både på bordet och i träden runtomkring oss och helt myggfritt!

Kramar från mig..


4 kommentarer:

  1. Kusin Anna25/7/11 08:13

    Men vad mysigt och härligt
    Grattis till dom!

    SvaraRadera
  2. din lilla filur :) ser riktigt mysigt ut...

    den där klänningen köpte jag oxå, men den fick tyvärr åka tillbaka.

    kram

    SvaraRadera
  3. Underbart ställe! Ser nästan ut som Knäbäckshusen, vi var där och tittade på vår 10-åriga bröllopsdag (5 år sen nu;-)

    Så fin balkongen, ja hela huset blev:-)

    Kram Emma

    SvaraRadera
  4. Åh, vilka fina bilder! Vilket underbart bröllop! :-)

    SvaraRadera