tisdag 2 augusti 2011

Lilla Prinsessan 1år idag!

Tänk vad fort ett år går! Vera fyller ett idag och jag kommer ihåg som om det var igår som vi for in till BB för igångsättning. Jag hade gått 42 veckor och med tanken på att våra barn inte har vägt ett gram under 4 kg så var det dags att hjälpa bebisen ut eller min kropp att släppa ifrån sig denna "lilla" knodd. Vid nio på morgonen fick jag gel och strax efter sex på kvällen föddes lilltussan.. Jag väntade mig en pojke (inte för att jag vill ha kön utan barn, men det är alltid kul att gissa), Thomas en tös och Alva hoppades nog på en lillasyster efter två småbröder..
Sen är det så självklart när man håller det där lilla knyttet att det just är det barn som man har väntat på i nio månader, för mig dock lite längre än så..

Vera ett dygn gammal

Ett år har gått och det är väl klart det ska firas med tårta och sång..














Så här mysigt har vi haft det idag i solskenet på vårat fjärde barns födelsedag och om ett år firar vi igen men då en tvååring..

Kramar från mig..


2 kommentarer:

  1. Hu va tiden går fort...Finns det ingen pausknapp??? Det är ju bara 53 veckor tills jag börjar jobba igen ;)

    Hur känner du inför jobbstart nu då??? Vi måste ju ta o ses snart...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig fest! Grattis i efterskott till Lillan! :-)

    SvaraRadera