fredag 12 augusti 2011

Trodde aldrig att jag skulle skriva detta!

Men VAD  jag längtar tills jag börjar jobba och barnen går i skolan.. Jag längtar efter vardagen! Thomas jobbar denna vecka och nästa.. Sen byter vi.. Idag har det varit en riktig sådandär skitdag som man kan ha ibland alla är sura och lite små arga påvarann.. Jag bara LÄNGTAR efter att Thomas står här hemma och tar emot oss när vi kommer hem från skolorna..
Så nu trycker mor och de äldsta barnen i sig glass och gammal äppelpaj och jag bälgar i mig kaffe.. Och jag tror faktiskt att det hjälper, så nu kör vi trevlig fredag istället..

jo jag kommer sakna att hänga hemma med dessa..

Kramar från mig..

3 kommentarer:

  1. Hej

    visst kan det vara så som du skriver ;)
    Själv är jag också 4 barns mamma. Hemma mamma.
    Det är så härligt med sommarlovet men dagarna eller veckorna innan skolan börjar så blir barna lite rastlösa.
    Det blir lite skönt att få rutiner på mat o sov tider.

    Just nu sover minstingarna o jag la mig ute i solen fast jag borde verkligen städa.

    Vilken mysig blogg du har. Hittade dig hos min goa vän-Emma.

    Tänk så fort det går. våran minsting fyllde 1 i juni.
    Vilken fin prinssesa tårta.
    Mysigt med 1 års kalaset.

    Ha en fortsätt trevlig helg !

    Kram

    ps...vilket fint bröllop.

    SvaraRadera
  2. o jag längtar efter att få vardag, men vardag hemma med Olle...Fortfarande är det semester feeling =) Jag njuter...

    Ses snart?!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ska försöka tänka på det, dagar som denna med två nätter av allt för lite sömn :P Inte så att Olle är vaken, men han sover orolig vilket = mamma är vaken

    Sen är jag dålig på att ta tillfället i akt o sova när han sover...

    SvaraRadera