fredag 2 september 2011

Hinner typ inget

...hur ska det då gå när vi BÅDA jobbar sen?..
Ja så är det, bloggen får vara den som blir först och främst lidande, men så får det vara ett tag framöver.. Jag hinner inte klart något känns det som, har både en trappa och en fåtölj som skulle minst varit klara i somras men det hann jag inte med.. Och nu har jag skaffat mig ytterligare ett projekt till! Men snart, sen i framtiden hinner jag nog klart allt!

mitt nya lilla projekt...


 väggen är nu borta...



en härlig hög som pryder våran tomt för tillfället..

det var inte små flis man byggde hus med förr..
Det tog ett tag för Thomas att ta sig igenom, om man säger så..

 Hör av mig  snart igen, får väl se om jag har samlat på mig ytterligare något projekt då:)

Kramar från mig..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar