måndag 12 december 2011

I källaren kanske?

Ibland får man snällt bara ge sig angående viss inredning...


Som denna skolplanschen, Thomas dissar den och Alva säger nej till att den ska få pryda en av hennes väggar. Så den får hänga i det blivande pysselrummet, i källaren.
Sen kanske man kan smyga upp den om något år. Då kanske de inte märker den!

Imorgon är det Lucia och jag hittar inte alla luciakläder och tomtedräkter! Lita panik bara. Vi har ju samlat på oss en del sådant med alla barn, så köpa nytt har jag ingen lust med. Sökningen fortsätter imorgonbitti, önska mig lycka till!

Kramar från mig.

3 kommentarer:

  1. lycka till! :)

    SvaraRadera
  2. ...själv ska jag sätta min NU & tråckla upp lucia linnet *suck* ps. svar ang fika se förra inlägget!

    SvaraRadera
  3. Den kan få hänga hos mig annars. Superfin! Jag har lite linnen om det är d du behöver. Tomte kläderna kommer sitta som korvaskinn på Noa men det skiter jag i. Så det så!

    KRAM ses kanske på to kl 18 får man åka med dig då kanske ;)

    SvaraRadera