söndag 4 mars 2012

Gult är fult

Jo jag har lite svårt för den färgen, men de här små gula tulpanerna fick följa med mig hem. Trots deras gula färg.


När de här små lökarna har blommat över åker de ner i jorden i vår trädgård. Har börjat se tecken på att förra årets påskliljor som jag tryckte ner ute i trädgården efter att de blommat över
 inomhus. Har börjat gro riktigt ordentligt!


Lilla Mårbacka har överlevt och gror



Tack för era fina kommentarer om min keramik kul att ni gillar det jag gör! Det betyder att mina idéer inte är helt tokiga;) Får kanske börja dreja mera!

Kramar från mig...


1 kommentar:

  1. Hej Lina
    Tack för din fina hälsning
    Klart du får göra likadant Kul att ge inspiration
    Har användt mig av Present snöre
    Alltid mysigt att titta in här
    Kram Tina

    SvaraRadera