måndag 13 augusti 2012

Hej det är Batman!

Denna replik råkade Nick svara med idag när det ringde i telefonen och han blev själv ställd över att det slank ur honom.
Hans far tyckte det var helfestligt men telefonförsäljaren kunde inte unna ett litet skratt, inte ens en kontring med -Hej detta är Robin! (jag små fnissar än åt det)

Ialla fall igår hann jag med och göra vinbärssaft, svartavinbärssaft är den godaste saften enligt mig och den är tokfull av c-vitamin. Och det är ju bara ett plus så här i jobbar vardagen med olika bakterier igen;) 
Fick ihop lite röda vinbär från vår egna lilla buske.
Busken räddade jag för något år sedan när kusinen tänkte kassera den för ett altanbygge.. Ja vi har ju alla våra olika prioriteringar i livet;) eller hur Anna?!
Sen hade jag en del svartavinbär som jag hade godkännande att palla:)



Kram från mig. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar