måndag 27 augusti 2012

"Stockholm i mitt hjärta"

Så har Alva och Nick sagt om vår huvudstad sen de var små och hamnade framför Allsång på Skansen.
Så det är klart att de såg fram emot att fara på sommaren sista tripp som skulle bära av till Stockholm ( vi gjorde ju ett försök för ett år sedan, men då gick ju bilen sönder på vägen).
Vi åkte efter jobb och skola i fredags till huvudstaden och på lördag hade vi bestämt att göra en liten tur på stan och sen Skansen.
 väntan på lunch

 lunchen intog vi i parken mittemot Dramaten

 Jack lika trött som syster, då fick det bli denna lösning.
Behöver jag säga att de fick många leende blickar vända mot sig, där vi gick.

 Nick var tapper och gnällde bara några gånger på att han hade ont i fötterna;)





 Alva, äntligen på Skansen
 nämen ja vi tar linbanan upp INTE min idé

 Alva och Nick tycker nog att 
 deras mamma är lite löjlig. 
Jag råkade vända mig om och
det var ingen trevlig känsla för mig som är tokhöjdrädd.
 hur man bykade förr

 tittar in hos kaninerna


Vi tackar såklart våra kära vänner Jossan, Johan och lilla Elsa för att vi fick komma och hänga med dom i "Stockholm i mitt hjärta"..

Kram från mig




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar