söndag 28 april 2013

Att fylla år

..kan vara himlans trevligt. Tycker faktiskt att födelsedagar är roliga och då ska man fira även om är liten eller stor, fyller gammalt eller ungt.
Igår firade jag min födelsedag med syster, vänner och barn. Thomas var på svensexa men vi hann med en frukost innan han åkte. Den där frukoststunden blev avbruten av ett knack på ytterdörren, grannarna rensade sin källare och undrade om jag ville ta hand om saker som de tänkte göra sig av med, helt rätt person och fråga;) Och om jag ville! vilka saker jag fick! Ja som jag har skrivit någon gång förut att ibland så bara kommer de där sakerna till en som man har letat efter som man inte funnit än eller funnit men inte kunnat köpa just då.
Med andra ord en helt perfekt gårdag igår. (Thomas hade kameran med sig igår så bilder från mobilen).


Sängen kommer bli vit, speglarna vet jag ej än några tips & idéer? Tror den oval behåller sitt guld medans den andra kanske skulle bli mindre prålig med silverton. 
Men som sagt jag är kluven och det får ta sin tid innan jag kommer tillrätta med om det blir behålla det guldiga eller fixa till.

Imorgon kör vi måndag igen men det dröjer inte länge förens vi får en ledig dag igen och då firar vi 3-årig bröllopsdag!

Kramar från mig


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar