måndag 22 april 2013

Hej influensa hej hej!!

Så nu har vi haft dig här ett tag nu och det börjar bli tröttsamt..
Men allvarligt talat hur länge kan den sitta i? Den som blev frisk från den först var Alva tätt följd av Jack, lite otippat i och med att förkylningar och hosta brukar hålla i sig för honom p.g.a hans luftrörsproblem. Så nu följer vi med spänning vem som blir frisk först av Vera, Nick och Tompa.. 
Nej jag har inte blivit sjuk och jag tänker inte bli det heller jag hade mitt för ett årsedan.. så det så.

Jack ute i trädgården i det fina helgvädret

gräva är kul

fikastund på en stubbe

Grannhuset ett flerfamiljshus har åter i år igen valt att lassa all snö från deras uppfart på vår trädgård (på vår odlingshörna). Förstår att man gjorde så för tre årsedan då huset var obebott. Men vi har bott här nu i fyra år och det märks lite, hoppas jag;)
Så nu blir det till att göra om, visst det hade vi tänkt på innan. Vi är inte helt nöjda men det är inte kul och att få bärbuskar knäckta och den lilla syrenhäcken som höll på och ta sig.
Vi gör om, vi gör rätt!

Kramar Lina 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar