söndag 6 april 2014

Häst, blommor, och javist det ny månad också!



Halloj och men hallå vi har ju gått in i April månad! här hemma har vi gått runt och varit i Marsmånad men det har jag ändrat på nu:) 
Så om två veckor fyller jag 27 år  för andra gången. Ser faktiskt fram emot att fylla år! Så härligt och leva livet och det är väl klart att det måste firas!
 I helgen har jag och Alva hängt i stallet hon började rida i höstas efter många års tjatande. Hon testade på för första gången att vara med i en dressyrtävling. Så i stort sätt var jag i stallet hela fredagskvällen för att göra hästen fin sen halva lördagen för tävlande och efterplock. tycker inte att det känns betungande men vilken tur att vi inte äger en egen häst;) 

Så till blommor fortfarande hänger både tulpaner och rosor med här hemma men snart så är det dags för sommarblommorna!





De fina rosorna står i vår lilla "genomfartshall" ser ni dammsugan som står framför bordet med rosorna?! eller moppen i hinken med det gamla såpavattnet sen torsdagens städning?! Nä såklart ni inte gör men de finns där, dock gör dom sig inte på bild;)

Nu så ska jag åka och kolla på sista basketmatchen sen får det bli pizza till kvällsmat!
Ha en fortsatt härlig söndag!

Kramar från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar