fredag 2 maj 2014

Någon har visst fyllt år..

och det var visst jag!
Har blivit så härligt uppvaktad av både familj, släkt och vänner.

små killarna vet vad mamman gillar att läsa

Alva köpte en tröja för egna pengar till mig

en dansk liten pippi

"Lisbeth Dahl"

vacker handgjord sjal, så jag är den:)

lite smått & gott

fint för hemmet, fint till mig

bästa till hyn

växter från götet, egen driven tomat planta och penispeppar, ja det kan ju inte bli annat än succé

blommor

mer blommor

och lite mer blommor

Fest avslutas som vanligt med tårta och i år körde jag på Pavolova, underbar tårta det där den är så somrig:)
Jag lever länge på denna uppvaktning som innehöll så mycket god mat och skratt framför allt!
Tack alla:-*

Ha en fantastisk kväll!
Kramar från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar