lördag 10 maj 2014

Vitt & rosa

Ja jag har ingen aning om färgen som kommer på mina Mårbackor, jag har en vit och en rosa men det verkar som om den rosas sticklingar är planterad i varje kruka. Så det är spännande varje dag nästan och se var det knoppas en vit någonstans, för ljust nu har jag bara en vit:)


Just nu en vit och en rosa i matsalens fönster, jag vill gärna att de ska hålla samma kulör. Så nu väntar jag in på att en vit någonstans ska blomma så får denna rosa flytta någon annanstans.

 köket har rosa Mårbacka

kan det var en vit här i vårt sovrum?!

Note to my self! skriv färg  på blommorna innan de åker ner i källaren för vinterdvala till hösten.

Ikväll blir det eurovision song contest och jag har någon känsla av att Sverige tar hem i år igen.
Det har jag känt sen jag hörde låten från första början, kan inte sätta fingret på vad det är med det finns något i melodin som gör att det känns som en trolig vinnare;) 

Ha nu en fortsatt härlig lördag!!

Kramar från mig

1 kommentar:

  1. Som vanligt trevliga bilder på din blogg! Hur går det med möbeltapetserarprojektet? Och jag blir så sugen på att testa på att dreja när jag ser dina superfina alster...får nog bli en kurs framöver :)
    Kram

    SvaraRadera