lördag 4 oktober 2014

Piff i Veras lilla tillhåll

Vera har som jag skrivit om förr inget eget rum utan håller till i hallen till de andra barnens rum. Men hon kallar det för sitt rum:) Nu har det kommit upp gardiner i fönstret och en lampa för en billig peng hittade jag också. Vimplar och nattlampan fick Vera i födelsedagspresent av mormor (likadant gav vi till barnens kusin på hennes dopdag förrförra helgen).
 
 en söt liten lampa i zink som jag fann i en liten butik i staden för 179 kr
 

 vimplar från Miniroom
 



 nattlampan (Miniroom) vid Veras säng
 

 vikväggen som skiljer av sängen från att synas direkt när man kommer upp i trappan
 

 

 
 Tror minsann att killarna också ska få vimplar i sitt rum kanske liknade dessa eller några från Maileg, bäbis ska såklar också ha och jag vet inte om en tolvåring också kan tänka sig;)
 
Har ni firat kanelbullensdag idag? Det har vi, med hembakta bullar och om vi säger såhär vi GILLAR kanelbullar i vår familj! Jag har redan satt i mig tre stycken och dagen är inte över än! hur ska detta gå;)
 
Ha en fortsatt härlig lördag!
Kramar från mig!

1 kommentar:

  1. Vilka himla gulliga vimplar!! Och lilla Vera verkar ha ett riktigt mysigt krypin!! Jodå, det åkte i en och annan bulle igår också... :) Och tack för grattis!!!

    Kram
    Petronella

    SvaraRadera