lördag 9 maj 2015

Härliga ljuva Maj

Idag kunde vi vistas ute hela förmiddagen och eftermiddagen! Så skönt och få lite sol och värme.

 Olle ute en stund han är en förkyld liten kille idag

 körsbärsträdet står i blom

 humlor gillar jag, de ser så mjuka ut vill så gärna klappa dom


 lekstugan

 tillfälliga saker i lekstugan

råkade vist sitta sönder en stol i år

Lilla Olle hade en sämre natt och sov dåligt han har blivit förkyld och fått lite feber. Så idag var han bara ute en lite kortis sen sov han inne och hängde en stund med storasyskonen så jag hann plantera om lite pelargonier och Thomas klippa gräset. Hade helt glömt de pelargonierna som jag brukar ha ute, men nu är de nerklippta och kommer nog att klara sig. 
Lekstuga får jag fixa med i år hann inte med den förra året. Först blir det att ändra den lilla verandan, man ska gå upp framifrån och inte på sidan som det är nu. Sen blir det och göra små land vid sidorna och måla stugan.

Ha nu en fortsatt härlig lördag!
Kramar från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar