söndag 31 maj 2015

MORSDAG

Grattis på morsdag alla mödrar!  
Här hemma har jag blivit uppvaktad med både sång och kaffe på sängen. Absolut nödvändigt att bli uppvaktad dagar som dessa;) (ironi) 
Hoppas att de flesta parrelationer har gått till mer jämställt än vad det var förr när morsdag uppkom. Även om så är fallet tycker jag att det kan var trevligt att man uppvaktar varandra i en familj emellanåt och visa varandra uppskattning utöver det vanliga och det behöver inte innebära att man måste köpa sig till uppvaktningen.  

blommor till mor

Förgätmigej

har Förgetmigej i trädgården, för mig är den en riktig barndomsblomma 


 paj med aprikoser och marängtäcke 

  
Far i huset gjorde en helt fantastisk god paj med aprikoser med ett marängräcke över och vaniljsås till det."Nomnom"det blir en bit till för mor i huset sen när alla barnen har gått och lagt sig i kväll.
Presentkortet är redan förutbestämt till "Yogagirl" hade den inte varit slutsåld så hade jag fått den i bok form redan idag men nu får jag vänta i några dagar.

Ha en fortsatt härlig söndag!
Håll ut i några dagar snart kommer värmen!

Kramar från mig!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar