onsdag 8 juli 2015

Onsdagslugn

 
En dag passerar utan ett enda måste och oj så skönt och välbehövligt det är!
Just i detta nu, (förutom att jag skriver detta blogginlägg) dricker jag kaffe och tar mig tid och titta runt kring alla fina bloggar som jag gillar. Det var längesen som jag tog mig tid till att sitta ner vid datorn och "glo runt".
Vi har lite att pyssla med nu ja det har vi haft hela tiden, men vi har fått ett till roligt projekt och stå i. Mamma och hennes sambo har köpt en stuga i "mitt" Gisshult så nu kan vi fortsätta hänga där och lilla Olle kan också få barndomsminnen därifrån! Vi fixar med stugan, målar och tapetserar det blir bra. Sen nästa år får vi nog ta tag i köksdelen då vatten och spis är i två skilda rum och det är inte jätte optimalt att fara runt med heta stekpannor och kokande vatten som ska hällas av.
 
 här sitter jag och lyssnar på regnet och dricker kaffe


 
lilla söta Stjärnflocka 

 här sitter vi utanför stugan (instabild) 

Idag är det även 6 månader sen lille Olle kom till världen! tänk han är redan ett halvår!
Han är så glad och älskar att ligga och "leka" med sina leksaker. Efter hans namngivning som han inte var jätte piggelin på, fick både öroninflammation och luftrörsinflammation efter virus av hans ögoninflammation. Så han har gått på antibiotika men nu äntligen är sjukdomarna slut och "hans" doktor tyckte att vi kunde sluta med airomiren.
 




 
Ha en fortsatt härlig eftermiddag/kväll!
I kväll tänker jag slappa med några nya tidningar:)
 
Kramar från mig

 

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar