onsdag 24 juni 2015

Trädgårdens blommor

Åh vad det blommar i vår trädgård till och med gräsmattan är tät och fin! Beror det på vår svala vår och den regniga sommaren som varit med lite sol?! Vår daggkåpa är hel galen, Strandirisen har så många blommor som hon aldrig har haft förut och vår lilla stjärnflocka likaså.

 Daggkåpa, Strandiris och Stjärnflocka

 en liten bukett i vårt sovrumsfönster

 vackra fina Stjärnflocka min favorit! Blomman som prydde min brudbukett


Man blir inte annat än glad och lycklig när blommor och grödor tar sig som man har sått eller planterat. Även min pion som jag fick förra året i present har redan tagit sig och pioner som kan vara väldigt "bestämda" och "svåra".

Imorgon åker vi till Leos lekland vi måste leka av oss! 
För sen är det dags för ett annat projekt i våra liv ett väldigt roligt sådant och inte det minsta betungande!

Kramar från mig!

2 kommentarer:

  1. Sommarkramar och en härlig helg till dig!
    underbara somriga bilder

    SvaraRadera
  2. Sommarkramar och en härlig helg till dig!
    underbara somriga bilder

    SvaraRadera