torsdag 18 juni 2015

Simskola, friss och städdag

Första veckan av tre är nu avklarade på simskolan för Jack. Han är mer vild än tam i vattnet, så det kan ju vara bra om han vet hur man håller sig någorlunda över ytan i sjöar och hav;) Vi byttes av på simhallen jag och Thomas då jag skulle äntligen gå och klippa mig, det var verkligen inte igår. Hade egentligen beställt tid för slingor också men avbokade det, mitt hår är väldigt skört nu efter en graviditet och amning även om vi håller på och avvecklar den. Så slingor får det bli till hösten, jag kör vidare med mitt kamomillspray istället.

 lite lockigt som tyvärr inte kommer få vara kvar tills i morgon


 rak kant! det syns inte bara, det känns nyklippt

Efter frisören tog jag en sväng på stan tänkte köpa lite blommor innan det var dags för mig att gå hem och torsdagsstäda. Fick jag en trevlig överraskning av barnen, de hade redan fixat städningen! Ja alltså såå väluppfostrat;) men framförallt omtänksamt.
För Olle blir det första midsommaren i morgon, vi firar som vanligt med vänner och släkt i Gisshult. Vad hittar ni på?
Ha en härlig torsdag!
Kramar från mig



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar