onsdag 9 september 2015

MALIEG

Fyndade ju lite små möbler på loppis som jag skrev om i förra inlägget. Nu har jag målat dom och de har fått sina platser i kaninhuset. Tycker att det är så dyrt de där små söta möblerna till Maileg så det är extra kul att få fynda små möbler som just passar de små söta kaninerna.
 


´
alla de små möblerna är loppisfynd fast vid olika tillfällen


 byråns vänstra handtag saknades så jag tog en bit blompinne och täljde och sandpapprade lite på, man tager vad man haver;)



 
Nu idag är jag i målartaget och hade tänkt fortsätta måla Olles säng, den ska bli grå. Men såklart är han inte medgörlig alls idag inte konstigt kanske för hans fjärde tand i överkäken tittar fram. Pojken har sex tänder vid 8månaders ålder! Snälla! lugna ner dig lite, vill ju njuta bäbis lääänge!:)
 
idag ska vi ha utvecklingssamtal för Vera  och sen ut till stugan och klippa gräset och plocka undan lite. Så det hade ju varit bra om Olle sov en lång stund då istället men jag är så sugen på att måla nu ju. Ja ja vi får se hur dagen fortlöper en liten Alvedon har han fått tandvärk är ju som bekant skit och så är det för de små också.
 
Ha en härlig dag!
kramar från mig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar