måndag 9 november 2015

De två minsta


Vardagarna går så fort när man är hemma med barn och jag gråter lite innombords över att min föräldraledighet snart är över. Denna jul ska jag gå totalt bananas vad som gäller julplanering och allt vad det innebär. Jag tror jag kör igång om en vecka, har ju redan börjat med kuddarna i sofforna;)
 

 Ollebus







 Pellekanin han hänger med framförallt i sängen när det är sovdags, då ligger Olle och håller om honom och mammans hjärta och pappans hjärta smälter över att en liten gosing kan vara så kär för en liten lillebror.









Vera på väg till förskolans maskerad förra veckan


 Rödluvadräkten har både jag och Alva haft innan som små. Tror det var min mormor som sydde den till mig.
 
Olle går knappt att fånga på bild utan att han är i farten hela tiden, det går undan för lillebror!
Just nu är även en förkylning på gång för honom, eller om det beror på att både den sjätte och sjunde tanden som är på väg och spricka igenom som orsakar snuvan.
Måndagar innebär att Vera hänger hemma med mig och Olle och just idag har vi inte gjort så mycket.
 
I kväll är det dags för keramik och jag ska ge mig på och göra två marschallhållare får se hur det blir med det, så spännande!
 
Glöm inte och titta på svt vid åtta "det sitter i väggarna", misstänker att det är ett riktigt bra program!
 
Kramar från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar