söndag 15 november 2015

Planera helgen

och veckan visst! Jag hade tänkt att jag skulle ha hunnit med allt som jag skrev upp nu i helgen men det gjorde jag visst inte så det var ju skönt att jag tänkte att det skulle hinnas med under veckan också;)
 
 helgens "att göra lista"
 
 stora som små pärlar hela dagen lång
 




 mysig att sitta och pyssla i skenet av levande ljus när det är mörkt ute
 

 
Jag brukar göra små listor på vad jag ska hinna göra eller hinna och hinna jag är ju föräldraledig så inget jäkt med att få allt gjort;) Denna listan hade jag ju tänkt följa även under veckan som kommer nu. Men ni ser mer än hälften är klart och då fastnade jag i att sortera barnens pärlor i går kväll och det fortsatte vi med på morgonen. När pärlorna var sorterade i färg och form så börjades det pärlas förfullt.
Vi har konstaterat att lite fler pärlor måste införskaffas för detta var ju kul!
 
Tips när det gäller listor är att stryka det man hinner med (och gör man inte det och inte orkar göra färdigt allt på listan så släng den och börja på en ny om man nu vill det;)).
 
Kramar från mig!
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar