söndag 12 juni 2016

SOMMARLOV

Äntligen sommarlov! I fredags var det skolavslutning för de tre äldsta barnen. Jag var på båda killarnas det är ju även mina arbetsplatser deras skolor. Alva går ju på högstadiet nu så där är man inte med längre på avslutningar.
Både jag och Alva har som tradition att ha en liten blomsterkrans i håret på avslutningsdagen. I år blev det  enbart daggkåpa till Alvas krans och jag hade daggkåpa och stjärnflocka i min.















 
Igår åkte vi till Skåne för att fira att Thomas syster hade fått sitt examensbevis.
Vi kom hem på förmiddagen idag men både jag trött jag och Olle var trötta så vi tog oss en lång sovstund mitt på dagen, så välbehövligt!

Imorgon är det jobb för mig, bara denna vecka och nästa sen är det semester för mig också!

Ha en skön fortsatt söndag!
Kramar från mig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar