söndag 28 augusti 2016

När allt vänder

Snacka om att all ork gick ur oss alla! all energi var som bortblåst. Detta har varit det mest vidriga jag varit med om i vuxenålder. Nu går vi vidare och som en vän sa till mig "Vi andra lufsar vidare mot mörker i höst- men Ni ... Ni lär omslutas av en känsla av vår och frihet" och även om vi helst av allt skulle vilja vara utan denna upplevelse som vi egentligen borde ha sluppit, så är det så vi får se det hela.














Idag stod Jack för middagen och Vera för dukningen eller bestämmelsen över servetterna;)
Middagen var helt vegetarisk och vår lilla familj går mer och mer åt det vegetariska hållet. Har ni sett att Ica kör med klimatmärkta recept? så smart, så bra för vår miljö! Så enligt ica hade denna rätt fått tre löv alltså en maträtt med lägst klimatpåverkan!

Nähä nu efter ett uppehåll på min löpning så tänker jag ge mig ut på en liten runda, efter regnet som typ har pågått här hela dagen.

 Härlig söndag!!
Kramar från mig
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar