lördag 26 juni 2021

JAG SOM TÄNKTE

Att nu skulle jag hinna blogga en massa, men icke. Livet har snurrat på alldeles för mycket så här har vi både hunnit föda barn, fira Alvas student och hämta hem vår lilla nya familjemedlem Chester och tagit hand om ett dödsbo. Nu idag efter midsommarafton får vi känna lite av det lugn som kan infinna sig på sommaren. Hjärnorna har verkligen gått på helvarv hos oss och det funkar ju ett tag men nu ska de få vila och vi ska verkligen in i sommarlovslunken. 

Midsommarafton igår blev väldigt god och lugn vi åt och umgicks med vänner och släkt, redan klockan tio på kvällen packade vi ihop oss och åkte in till stan igen. Vi valde att sova hemma för Chester och Abbes skull och för våran egen. Vi har inte riktigt hunnit med och städa i stugan, den fick helt enkelt bortprioriteras. 


Tre av sex barn fångades samtidigt på bild igår

Jag och Chester på midsommardansen i år hoppade jag midsommarkransen till mig, orken fanns inte. 

Vera, Olle och Greta vid sjön så skönt att vi hade uppehåll igår. 


Idag ser det ut så här hemma vi chillar och myser, alltså bäbismys finns inget bättre. 

Ha en fortsatt fin midsommardag!

kramar
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar