tisdag 9 februari 2010

Ettan kom, tvåan kom, trean kom och fyran kommer såsmåningom...


Jag har mått för jävligt rent ut sagt.. Därav la jag ner denna blogg lite. Jag mådde illa överallt och jag mådde illa av att sitta framför datorn. Men nu tar vi nya tag och jag mår som fisken i vattnet och den lilla/lille fisken i vattnet mår också väldigt bra och sprattler förfullt speciellt på kvällen..Härligt att vara gravid igen (när illamåendet har lagt sig, trivs så bra i detta tillstånd så nu ska här bara njutas för det blir aldrig några graviditeter för oss.. Tänk det trodde jag aldrig att jag skulle tycka vara ok,att faktiskt låta en graviditet få bli den sista..Men fyra barn är fyra fler än vad vi trodde att vi skulle "få". Så det är så stort att få uppleva alla dessa våra ungar..
Nä jag får återkomma med mera i morgon nu ska jag tugga i mig ananas,min gravlast!!!

Kramar från mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar