söndag 14 februari 2010

Melodifestivalen!!





Återigen har jag tippat rätt vilka låtar som skulle gå vidare och till andra chansen. Men jag vill inte kalla mig en slagernörd, kommer aldrig att gilla de "traditionella" schlagerartisterna...

På förmiddagen igår for vi ut till stugan, Alva ville åka skridskor på sjön och det var inte det lättaste. Det var så tjock snö på sjön så Thomas fick skotta upp en liten bana till henne. Det är så härligt att vi fått ha en "barndoms" vinter, men nu börjar jag längta till våren och alla vårens händelser..

Nu är jag i vecka 17 och jag har känt bebisen i ca två veckor och det blir tydligare och tydligare. Jag börjar dessutom bli riktigt tjock, som alltid under mina graviditeter blir jag STOR som en flodhäst! Men jag hade ju tänkt att jag inte skulle vara just det, en flodhäst under bröllopet...ja ja får verkligen hitta en klänning som en häst kan ha på sig, haha..

Kramar från mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar