måndag 15 februari 2010

I natt jag drömde...



Att bröllopet var och INGET VAR KLART!! Panik jag var blöt i håret och inte ens klar när det var dags att åka till vigslen. Ingen musik hade vi ordnat och jag stor utan blommor drömmen slutade med att jag bad vänner att gå ut och plocka de blommor som dom kunde hitta..Känslan var att ja vi skulle nog bara gått till rådhuset...
Så om du Malin läser detta så ..-MALIN kom hem vi måste styra upp detta nu!!
Nä jag har ingen panik...allt i stora drag är klart men det måste ju styras upp och klockas..nästa helg ska Thomas laga prov bröllops buffé. Och jag måste hitta ett mönster till min klänning..

Nog om bröllop. Känner mig lite halv kass ont i huvudet igen som jag haft till ochfrån i tre dagar och är allmänt tröt men det är väl något som går. Jack har lite feber och är snorig, tur att Thomas har lov..

Nähä nu ska jag ge mig ut på nätet och kolla lite bröllops sider..Sen är det "Familjen annorlunda", fyra barn till så hade det kanske varit ett program för oss med att ställa upp i..

Kramar från mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar