torsdag 20 maj 2010

Åh så trött..

kan det vara vädret? tror nog det det har varit varm och härligt dock väldigt kvavt. Tur att det kom regn och åska, det var välbehövligt.
Kom på att oj jag kommer vara väldigt gravid i sommar det har jag aldrig varit en sommar så detta blir en ny upplevelse för mig. Det jag är rädd för är att man kommer bli helt slut både i kropp och knopp, om det nu blir en varm sommar..Men det ska samtidigt bli mysigt att få en liten sommarbäse..
I helgen blir det fix i badrummet och trädgården ska få sig en omgång.. Tänk att det gick typ bara på en dag så slog våra körsbärsträd ut och de är såå vackra..
Var en snabbis igår ute hos M och luktade på hennes vackra Magnolia som har slagit ut, fick med mig en kvist som jag kommer njuta av när den slår ut. Vilken doft det trädet har, synd bara att den blommar över så löjligt fort.


Kramar från mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar