måndag 24 maj 2010

Idag vab..

den har vi väl inte hört förut?! Dock är det tösen som är febersjuk och det händer INTE ofta..Så jag får väl passa på och vika lite tvätt som är SÅÅ tråkigt, det är lika tråkigt som att plocka ur diskmaskinen. Dock har jag inga problem med att tvätta eller fylla en diskmaskin. Det är bara det där efterjobbet som är mindre roligt..
Helgen gick undan, i lördags hade vi premiärfika på vår utomhus trapp!! Så nice är det att äntligen ha en trapp, vi fick den på plats så snabbt är tack vare H.Q vi är jätte tacksamma!!

lastpallar inte att förkassta!


men en riktig trappa är strået vassare, räcker ska bli vitt får väl se hur vi gör med trappstegen..
Sen for jag iväg på tjejkväll med badmys och mat ute på restaurang hela kvällen innehöll mycket snack och skratt..
Söndagen satte vi potatis åt mormor och morfar. Hemma åkte vår fläkt upp och jag planterade lite växter ute. Fick en heldel växter av en jobbarkompis (bugar och bockar). Han hade nämligen "stjärnflocka" som jag bar i min brudbukett i sin trädgård. Så jag fick två plantor av den och både Daggkåpa, Strandiris och en blomma som liknar Midsommarblomster följde också med hem. Hoppas nu bara att de ska trivas i våran trädgård. Snodde även med mig skott från Häggen i Gisshult så den ska få rota sig nu och sen har jag en perfekt plats för den i trädgården.

Kramar från mig..

1 kommentar:

  1. Tror det kommer att bli super...Jag vill gärna ha nått eller några skåp oxå...där man kan förvara saker både No-material och Något privat. Har ju ingen arbetsplats..Det kan ju vara bra att ha ett skåp till sånt oxå.
    Ha det super så ses vi snart igen
    kramkram

    SvaraRadera