tisdag 4 maj 2010

Imorgon är min ledighet slut!

Då är det dags för jobb och det är helt ok. Känner mig utvilad har bara väldigt svårt att acceptera att allt kring bröllopet är över. Men men så är det, underbart är kort! Ta mig nu inte fel tycker det är super att var gift och tassa runt med min vigselring på mitt finger. Men detta gör man bara en gång så då är det klart att man känner en liten sorg över att det gick så förbaskat fort!!

Igår for jag och Malin in till IKEA för att köpa en bröllopspresent. Vi fick nämligen inte plats med andra bröllopsgåvor och i och med att vi visste att vi var i behov av ett skåp till porslin, så var det ju kalas med presentkort på IKEA.



Det var så mycket fint som våra kära vänner och släkt ville sänka oss, ett litet smakprov....

Godnatt och kramar från mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar