måndag 1 september 2014

Loppisfynd

Igår åkte jag och syster på en snabb loppis tur och jag tycker att jag fick med mig en hel del fynd. Som vanligt fyndade jag det mesta från mina "grannars" bord jag tycker det är bättre att de öppnar sitt uthus så behöver jag inte åka så långt för att fynda;)
 
 små söta koppar
 

 en flaska att ha i badrummet

 två vita gardiner en ska hänga som drapperi framför killarnas platsbyggda garderob
ett kuddöverdrag till julen och en röd diskhanduk som nog får verka som duk till jul
 

 en gammal korg som bara är bra att ha:) två gammla kuddar som ska få vara i kökssoffan, ser ni tyget!!!

sött litet durkslag
 
Så trevligt och få fynda lite jag har inte loppat något under sommaren.
Nu kör vi måndag och jag trodde nog aldrig att jag skulle säga det men jag gillar måndagar:) Nystart känsla och jag börjar inte jobba förens lite senare skönt! även om det också är min längsta jobbardag i veckan. Sen tänk snart går jag hem snart, snart...
 
Ha en härlig måndag!
Kramar från mig


1 kommentar:

  1. Trevliga loppisfynd! Jag är på jakt efter en speciell bricka, i plåt med sådant där avlångt lite "sicksackat" mönster runt om...hittar du någon sådan får du gärna hojta! För visst förstår du min beskrivning :)
    Kram

    SvaraRadera