söndag 7 december 2014

Lördagen som flöt förbi i stallet

Hejsan hoppsan!
Jag hinner verkligen inte med att blogga så är det men snart är allt färdig och min föräldraledighet påbörjas. Tänk bara två veckor kvar på jobbet och under dessa två veckor kommer min vikarie att gå brevid. Så skönt! jag kan fokusera på betyg och omdömen och hon hinner komma in i jobbet.
 
Så helgen som gick, gick i ryslig snabb fart som alltid och jag och Alva hängde i stallet. I lördags var det dags för dressyrtävling och hopptävling första gången Alva var med på en hopptävling. Det gick så bra, duktig är hon på att diva på en häst som lätt kan sega sig vid hoppning.
 








                                                                    första hopptävlingen

Nu får dessa två veckor bara var lugn och ro med lite renoveringsfix och med de sista fyra uppgifter till skolan att bli klar med. Det tänker jag klara av innan julafton så är det bara!
För sen ska jag bara fokusera på att vara gravid och vila inför det som komma skall:)
 
Ha en härlig fortsatt söndagskväll!
 
Kramar från mig


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar